Activitatea Poliției Locale Sector 2 în perioada 13-19.01.2025

Principalele activități ale Poliției Locale Sector 2 în perioada 13-19.01.2025, au avut ca scop creșterea gradului de siguranță stradală și derularea de activități zilnice în domeniul protecției mediului, circulației rutiere, ordinii publice, disciplinei în construcții și evidența persoanei:

  • 60 de acțiuni de monitorizare a 15 locații unde a fost amplasat mobilier urban în vederea colectării deșeurilor recuperabile;
  • acțiuni de verificare a constructorilor cu privire la respectarea obligațiilor ce le revin conform normelor de protecția mediului;
  • acțiuni de identificare a imobilelor pentru care este necesară demararea procedurii de supraimpozitare / O.G. nr. 21/2002;
  • acțiuni de verificare a agenților economici care desfășoară activități generatoare de poluare fonică;
  • acțiuni de identificare a persoanelor fizice/juridice privind transportul și depozitarea deșeurilor în alte locuri decât cele autorizate;
  • acțiuni de verificare a agenților economici/Asociațiilor de Proprietari din punct de vedere al gestionării deșeurilor și al spațiului special amenajat pentru depozitarea acestora în Str. Teiul Doamnei și străzile adiacente;
  • 3 acțiuni de identificare a deținătorilor de animale de companie care nu respectă normele legale în vigoare la plimbarea acestora pe domeniul public în Șos. Colentina și Str. Vasile Lascăr ;
  • 369 acțiuni în domeniul protecției mediului;
  • 335 de acțiuni în domeniul control comercial, domeniu public și piețe;
  • acțiuni în vederea identificării și sancționării comercianților neautorizați, în special în zonele: Piața Obor, Piața Delfinului, Șos. Pantelimon, Șos. Iancului, Bd. Chișinău, Bd. Basarabia;
  • o acțiune comună cu Direcția de Sănătate Publică București, în Piața Obor;
  • 35 acțiuni de verificare a agenților economici din centrele comerciale – privind comercializarea produselor și serviciilor de piață;
  • 4 acțiuni de verificare șantiere în zona: Șos. Colentina, Intr. Gherghiței, Str. Ion Ursu, Str. Medic Zlătescu;
  • 4 acțiuni de verificare imobile degradate;
  • 6 acțiuni de verificare mijloace de publicitate;
  • 233 de acțiuni în domeniul disciplinei în construcții;
  • 6 activități de transmitere documente în vederea întocmirii documnetației pentru desființare;
  • 11 convocări reabilitare – Str. Rossini, str. PI Ceaikovscki, Aleea Dobrina;
  • 92 activități de afișare somații;
  • 3 convocări asociații de proprietari pentru problema ghenelor;
  • 3 dispoziții de desființare puse în aplicare – Bd. Ferdinand – desființare stâlpi, Ziduri Moși – desființare alee și platformă beton;
  • 6 acțiuni de verificare actualizare cărți imobil;
  • 458 acțiuni de verificare a evidenței persoanelor;
  • 17 acțiuni verificare termene acordate la asociațiile de proprietari pentru intrarea în legalitate;
  • 79 acțiuni de colectare/verificare date de la asociațiile de proprietari;
  • 3 acțiuni comune cu Autoritatea Tutelară;
  • 5 acșiuni pentru deschidere procedură de succesiune vacantă;
  • 153 de acțiuni privind ducerea la îndeplinire a comunicării/ afișării/înmânării actelor de procedură;
  • au fost depistate în flagrant un număr de 54 fapte contravenționale, pentru depozitări necontrolate de deșeuri pe domeniului public, care au fost sancționate conform actelor normative de incidența H.C.L.S2 nr. 301/2019;
  • 297 acțiuni de verificări periodice pentru aspecte de tulburarea a liniștii publice, fiind constatate 79 de fapte care contravin, prevederilor Legii nr. 61/1991 pentru care s-au luat măsurile legale care s-au impus;
  • au fost desfășurate un număr de 306 acțiuni specifice de monitorizare în parcurile Tei, Plumbuita I, Plumbuita II, Elena, Florilor, Motodrom, Dobroești, Grădina Engleză, Morarilor, iar pe timpul desfășurării acțiunilor au fost depistate un număr de 2 încălcări ale actelor normative în vigoare;
  • 5 acțiuni comune cu reprezentanții ADP S2, pentru luarea măsurilor specifice de ordine publică și asigurarea unui perimetru de siguranță pe timpul desfășurării lucrărilor – toaletare arbori/dezafectare construcții;
  • 201 activități de monitorizare a unităților de învățământ arondate în responsabilitate și un număr 47 acțiuni de prevenire în zona adiacentă acestora pentru prevenirea absenteismului școlar și asigurarea unui climat de siguranță pentru elevi și cadrele didactice, iar suplimentar 140 acțiuni la alte unități de învățământ din responsabilitatea altor instituții de ordină publică;
  • 1 acțiune comună cu Societatea de Transport București;
  • 6 intersecții supravegheate, pentru măsuri preventive de ordine publică;
  • acțiuni de identificare a persoanelor fără adăpost;
  • asigurarea măsurilor de ordine publică pe timpul desfășurării meciului de fotbal dintre echipele F.C. FCSB–HERMANN STADT;
  • au fost identificate și întocmite dosare pentru un număr de 28 vehicule, conf. Legii nr. 421/2002 privind auto fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al statului ori al sectorului 2;
  • 19 acțiuni comune ale Serviciului Circulație cu A.D.P.S2, Supercom, BPR;
  • acțiuni de verificare a integrității mijloacelor de semnalizare rutieră și sesizarea neregulilor constatate privind funcționarea semafoarelor, starea indicatoarelor și a marcajelor rutiere și acordarea asistenței în zonele unde se aplică marcaje rutiere;
  • acțiuni de identificare și sancționare a conducătorilor auto care nu respectă restricțiile de tonaj prevăzute de HCGMB 134/2004 pentru aprobarea regulamentului de aplicare a OUG 195/2002 - circulația pe drumurile publice;
  • 348 solicitări de informații de interes public – scris/verbal;
  • 3 intervenții la evenimente – accidente rutiere cu victime.